Remember me
[Forgot password?] [Register]
[Login]
menu

New Reply

New Reply
Your name:


For faster posting and no restrictions: [Login] [Register]



Topic:
When did Yuma say he was leaving MvC?

Message:


Smileys:


Spam prevention:


 


Click only once, it may take up to 30 seconds to post.
By submitting this form you agree to our posting rules, privacy policy and our disclaimer.

Topic Review (Latest First)

Posted by rydas ov da storm
10-14-2014 03:17 AM

RussianCoffeeAddict wrote:

senorchavez wrote: >Asked for something hot

>Got something hotter

>Snitches

>Salty that provider gets lighter sentence.

/thread


First of all:
NOT salty, I just didn’t think he’d get a light sentence, lol.
And ffs guys, stfu about it, okay?
Lol.



Lol. I was okay with you for a bit, but you’re disgusting lol.

Posted by RottWeiler ll
10-14-2014 12:58 AM

Staz Seraphinus wrote:

Pride The Solo King wrote:

RussianCoffeeAddict wrote:

Pride The Solo King wrote:

RussianCoffeeAddict wrote: “So you WERE harassing Yuma for hot pics even though he refused but as soon as he gives you what he thought you were asking for, you report him?"
“Harassing”.
It’s called asking, lmao.
And again, he didn’t refuse to give me porn, lmao.
He outright gave the porn, no complaints.
Alright, guys. Go ahead and think whatever shit you wanna think.
I personally don’t give a shit anymore. Have fun.


You ask your “buddy” who is older than you for hot pics,he gives you porn and then you report him expecting a permaban.Btw,didn’t expensive discount give you porn links too?


Actually, he didn’t give me porn links.
He just gave me some hot pics.


Oh my Arceus,that changes everything.You must hate seeing some pussy,right?



ROFL .



Hold on wait, lol wait my stomach

Posted by Gallavant123
10-13-2014 09:11 PM

senorchavez wrote: >Asked for something hot

>Got something hotter

>Snitches

>Salty that provider gets lighter sentence.

/thread

Posted by Dudebro
10-13-2014 09:11 PM

Pride The Solo King wrote:

RussianCoffeeAddict wrote:

Pride The Solo King wrote:

RussianCoffeeAddict wrote: “So you WERE harassing Yuma for hot pics even though he refused but as soon as he gives you what he thought you were asking for, you report him?"
“Harassing”.
It’s called asking, lmao.
And again, he didn’t refuse to give me porn, lmao.
He outright gave the porn, no complaints.
Alright, guys. Go ahead and think whatever shit you wanna think.
I personally don’t give a shit anymore. Have fun.


You ask your “buddy” who is older than you for hot pics,he gives you porn and then you report him expecting a permaban.Btw,didn’t expensive discount give you porn links too?


Actually, he didn’t give me porn links.
He just gave me some hot pics.


Oh my Arceus,that changes everything.You must hate seeing some pussy,right?

Posted by Giga
10-13-2014 09:02 PM

Squark wrote: Hold up, pg13 is asking for something hot from yuma and the nigga gives him porn, then pg13 reports him for giving him the thing he wanted in the first place.

lol


The number of times this has been said
And the number of times PG13 has rejected it
Lol

Posted by Gats
10-13-2014 09:01 PM

Celestia wrote:

Squark wrote: Hold up, pg13 is asking for something hot from yuma and the nigga gives him porn, then pg13 reports him for giving him the thing he wanted in the first place.

lol

basically



quite unfortunate

Posted by Maximum D
10-13-2014 09:00 PM

Squark wrote: Hold up, pg13 is asking for something hot from yuma and the nigga gives him porn, then pg13 reports him for giving him the thing he wanted in the first place.

lol

basically

Posted by Squark
10-13-2014 08:37 PM

Hold up, pg13 is asking for something hot from yuma and the nigga gives him porn, then pg13 reports him for giving him the thing he wanted in the first place.

lol

Posted by Maximum D
10-13-2014 08:33 PM

RussianCoffeeAddict wrote:

Pride The Solo King wrote:

RussianCoffeeAddict wrote:

Pride The Solo King wrote:

RussianCoffeeAddict wrote: “So you WERE harassing Yuma for hot pics even though he refused but as soon as he gives you what he thought you were asking for, you report him?"
“Harassing”.
It’s called asking, lmao.
And again, he didn’t refuse to give me porn, lmao.
He outright gave the porn, no complaints.
Alright, guys. Go ahead and think whatever shit you wanna think.
I personally don’t give a shit anymore. Have fun.


You ask your “buddy” who is older than you for hot pics,he gives you porn and then you report him expecting a permaban.Btw,didn’t expensive discount give you porn links too?


Actually, he didn’t give me porn links.
He just gave me some hot pics.


Oh my Arceus,that changes everything.You must hate seeing some pussy,right?


First of all...stop mentioning Arceus that way. It makes we want to barf.
Second of all...
FFS people, it’s called fucking correcting.
NOT trying to appear to be some smart scholar ffs.
Stop acting like making a tad small correction, is someone acting like that difference is supposed to stop Ebola, crime, and rape or some shit.
My god, lol.


Lmao.

Posted by PG15
10-13-2014 08:31 PM

Pride The Solo King wrote:

RussianCoffeeAddict wrote:

Pride The Solo King wrote:

RussianCoffeeAddict wrote: “So you WERE harassing Yuma for hot pics even though he refused but as soon as he gives you what he thought you were asking for, you report him?"
“Harassing”.
It’s called asking, lmao.
And again, he didn’t refuse to give me porn, lmao.
He outright gave the porn, no complaints.
Alright, guys. Go ahead and think whatever shit you wanna think.
I personally don’t give a shit anymore. Have fun.


You ask your “buddy” who is older than you for hot pics,he gives you porn and then you report him expecting a permaban.Btw,didn’t expensive discount give you porn links too?


Actually, he didn’t give me porn links.
He just gave me some hot pics.


Oh my Arceus,that changes everything.You must hate seeing some pussy,right?


First of all...stop mentioning Arceus that way. It makes we want to barf.
Second of all...
FFS people, it’s called fucking correcting.
NOT trying to appear to be some smart scholar ffs.
Stop acting like making a tad small correction, is someone acting like that difference is supposed to stop Ebola, crime, and rape or some shit.
My god, lol.

Up to ten (10) latest replies / posts from the original topic shown.

The Lounge Forums ©Silicon.dk ApS 2012 - Privacy Policy - Disclaimer - FAQ - Contact