Remember me
[Forgot password?] [Register]
[Login]
menu

Official Hentai and Discussion Thread

<< First < Prev 1 2 [3] 4 5 6 Next > Last >>

[Reply] #41
05-25-2014 12:30 AM
Joined: 06-29-2013
Posts: 10,714
offline
Haki
Haki
Mr. Prince
Rep: 92

TBH hentai has mostly gross stuff that you need to sift through.

[Reply] #42
05-25-2014 12:30 AM
Joined: 09-23-2013
Posts: 5,258
offline
Dragon maw of chaos
Addict (beyond 1337)
Rep: 78

Spiral Haki wrote:

Kuru Kishi Chikyu wrote: That awkward moment when you don’t read the tags and it’s a trap


ugh it’s the worst.




Thats why you read the damn tabs. However I did read this one trap hentai and it creeped me out because I thought it was a girl and boom,scared for life.lol the story was decent,it had some middle age guy doing a blue earth that had a female body etc. fucking scarred for life though

[Reply] #43
05-25-2014 12:30 AM
Joined: 12-01-2013
Posts: 11,102
offline
Kuru
Kuru
The Potty Prof.
Rep: 72

Well I’ll be gone for a good two hours bye


__________________

[Reply] #44
05-25-2014 12:31 AM
Joined: 09-24-2012
Posts: 59,964
offline
Snap
Snap
I will eat your soul, Raza
Rep: 280

Dragon maw of chaos wrote: Damn will do you have a fave hentai you would like to share with the rest of us ? You no some where gem that you have been hiding in some secret file folder etc ?

Hm. I did have some favorite artists.

Yukino Minato, Rustle, SOFTCHARM, Minnazuki Juuzo, Enuma Elish, and some others. I liked their stuff.


__________________

ProGamer13 wrote: If I was autistic...would I be here right now?

[Reply] #45
05-25-2014 12:32 AM
Joined: 07-24-2012
Posts: 36,103
offline
The Dan Hibiki
The Dan Hibiki
Addict (beyond 1337)
Rep: 231

Snap wrote:

Dragon maw of chaos wrote: Damn will do you have a fave hentai you would like to share with the rest of us ? You no some where gem that you have been hiding in some secret file folder etc ?

Hm. I did have some favorite artists.

Yukino Minato, Rustle, SOFTCHARM, Minnazuki Juuzo, Enuma Elish, and some others. I liked their stuff.

Nikuringo solos


__________________

“Ayyyyyyyy”



Saint Jimmy wrote: Adults get emotional to the point where they break the rules and get banned from the forum they had 10k+ posts on.

[Reply] #46
05-25-2014 12:33 AM
Joined: 06-29-2013
Posts: 10,714
offline
Haki
Haki
Mr. Prince
Rep: 92

Dragon maw of chaos wrote:

Spiral Haki wrote:

Kuru Kishi Chikyu wrote: That awkward moment when you don’t read the tags and it’s a trap


ugh it’s the worst.




Thats why you read the damn tabs. However I did read this one trap hentai and it creeped me out because I thought it was a girl and boom,scared for life.lol the story was decent,it had some middle age guy doing a blue earth that had a female body etc. fucking scarred for life though



hey when I’m in the heat of the moment and changing manga I just happen to open the wrong page.

the mind be not working right.

Edited 05-25-2014 12:33 AM by Haki
[Reply] #47
05-25-2014 12:34 AM
Joined: 12-01-2013
Posts: 11,102
offline
Kuru
Kuru
The Potty Prof.
Rep: 72

Spiral Haki wrote:

Dragon maw of chaos wrote:

Spiral Haki wrote:

Kuru Kishi Chikyu wrote: That awkward moment when you don’t read the tags and it’s a trap


ugh it’s the worst.




Thats why you read the damn tabs. However I did read this one trap hentai and it creeped me out because I thought it was a girl and boom,scared for life.lol the story was decent,it had some middle age guy doing a blue earth that had a female body etc. fucking scarred for life though



hey when I’m in the heat of the moment and changing manga I just happen to open the wrong page.

the mind be not working right.

right and it’s not like I can just stop I’ve invested too much time already


__________________

[Reply] #48
05-25-2014 12:35 AM
Joined: 09-23-2013
Posts: 5,258
offline
Dragon maw of chaos
Addict (beyond 1337)
Rep: 78

Kuru Kishi Chikyu wrote: Well I’ll be gone for a good two hours bye



Damn son will enjoy your night.peace lol

spiral haki never read guro hentai that shit is sick. skimmed through this on where the man got con’ed into marrying a women who is super dominate. lets just say with out going into detail that the guy in the manga got shoved in a suit case with a dildo, spit on and other filthy stuff which just made me sad to be a man.

[Reply] #49
05-25-2014 12:35 AM
Joined: 09-15-2012
Posts: 28,972
offline
Fuck you Luis
Fuck you Luis
Luck Fuis
Rep: 339

Stuff like this belongs in the A/M section.

[Reply] #50
05-25-2014 12:36 AM
Joined: 06-29-2013
Posts: 10,714
offline
Haki
Haki
Mr. Prince
Rep: 92

really nothing, I’ve seen worse things that shouldn’t be described.

I’m stopping anyways.

Edited 05-25-2014 12:36 AM by Haki
[Reply] #51
05-25-2014 12:36 AM
Joined: 12-18-2011
Posts: 47,057
offline
Atheist
Atheist
Addict (beyond 1337)
Rep: 260

Ladd wrote: Stuff like this belongs in the A/M section.

Isn’t it about fetishes in general too?

[Reply] #52
05-25-2014 12:36 AM
Joined: 09-24-2012
Posts: 59,964
offline
Snap
Snap
I will eat your soul, Raza
Rep: 280

Dragon maw of chaos wrote:

Kuru Kishi Chikyu wrote: Well I’ll be gone for a good two hours bye



Damn son will enjoy your night.peace lol

spiral haki never read guro hentai that shit is sick. skimmed through this on where the man got con’ed into marrying a women who is super dominate. lets just say with out going into detail that the guy in the manga got shoved in a suit case with a dildo, spit on and other filthy stuff which just made me sad to be a man.

Please.

Hell Season, Schoolgirl in Concrete, Mai-chan’s Daily Life, Death Panda.

That’s some guro.


__________________

ProGamer13 wrote: If I was autistic...would I be here right now?

[Reply] #53
05-25-2014 12:38 AM
Joined: 07-24-2012
Posts: 36,103
offline
The Dan Hibiki
The Dan Hibiki
Addict (beyond 1337)
Rep: 231

lmao Death Panda is terrible - Iwas expecting more I guess, your average Go Nagi manga is more hardcore


__________________

“Ayyyyyyyy”



Saint Jimmy wrote: Adults get emotional to the point where they break the rules and get banned from the forum they had 10k+ posts on.

[Reply] #54
05-25-2014 12:39 AM
Joined: 09-23-2013
Posts: 5,258
offline
Dragon maw of chaos
Addict (beyond 1337)
Rep: 78

Snap wrote:

Dragon maw of chaos wrote: Damn will do you have a fave hentai you would like to share with the rest of us ? You no some where gem that you have been hiding in some secret file folder etc ?

Hm. I did have some favorite artists.

Yukino Minato, Rustle, SOFTCHARM, Minnazuki Juuzo, Enuma Elish, and some others. I liked their stuff.



One of my favorites is the one that did Beautiful Girls. It’s about this Guy named Issie or something and he is trapped in this school like place where all he has to do is say a code or something and he can fuck all these hot girls who like no nothing about sex and there was some weird disease that wiped out men but it was a lie. They are created in some secret room called the flower garden etc.

Fucking love the art work in that manga

[Reply] #55
05-25-2014 12:39 AM
Joined: 09-15-2012
Posts: 28,972
offline
Fuck you Luis
Fuck you Luis
Luck Fuis
Rep: 339

Loseph wrote:

Ladd wrote: Stuff like this belongs in the A/M section.

Isn’t it about fetishes in general too?

Oh true.
I think he should probably make hentai and fetishes in separate threads though

[Reply] #56
05-25-2014 12:39 AM
Joined: 04-28-2014
Posts: 1,642
offline
Asian Reporter Tricia Takanawa
Asian Reporter Tricia Takanawa
UBER 1337 Poster
Rep: 27

I know a guy who isn’t gay but is fascinated by dicks to the point where he wants to perform oral sex on a male

As much as I say “penis” on a regular basis, this is not me


__________________

mai animu liste

[Reply] #57
05-25-2014 12:40 AM
Joined: 09-23-2013
Posts: 5,258
offline
Dragon maw of chaos
Addict (beyond 1337)
Rep: 78

Snap wrote:

Dragon maw of chaos wrote:

Kuru Kishi Chikyu wrote: Well I’ll be gone for a good two hours bye



Damn son will enjoy your night.peace lol

spiral haki never read guro hentai that shit is sick. skimmed through this on where the man got con’ed into marrying a women who is super dominate. lets just say with out going into detail that the guy in the manga got shoved in a suit case with a dildo, spit on and other filthy stuff which just made me sad to be a man.

Please.

Hell Season, Schoolgirl in Concrete, Mai-chan’s Daily Life, Death Panda.

That’s some guro.




Can’t understand how someone could fap to guro

[Reply] #58
05-25-2014 12:40 AM
Joined: 09-24-2012
Posts: 59,964
offline
Snap
Snap
I will eat your soul, Raza
Rep: 280

Asian Reporter Tricia Takanawa wrote: I know a guy who isn’t gay but is fascinated by dicks to the point where he wants to perform oral sex on a male

Vinnie


__________________

ProGamer13 wrote: If I was autistic...would I be here right now?

[Reply] #59
05-25-2014 12:40 AM
Joined: 07-24-2012
Posts: 36,103
offline
The Dan Hibiki
The Dan Hibiki
Addict (beyond 1337)
Rep: 231

Asian Reporter Tricia Takanawa wrote: I know a guy who isn’t gay but is fascinated by dicks to the point where he wants to perform oral sex on a male

As much as I say “penis” on a regular basis, this is not me

I have a similar friedn, perhaps we could arrange a meating


__________________

“Ayyyyyyyy”



Saint Jimmy wrote: Adults get emotional to the point where they break the rules and get banned from the forum they had 10k+ posts on.

[Reply] #60
05-25-2014 12:40 AM
Joined: 08-24-2010
Posts: 18,353
offline
Scuba Steve
Scuba Steve
Comatose
Rep: 211


__________________

<< First < Prev 1 2 [3] 4 5 6 Next > Last >>

New Reply
Name (guest):

For faster posting and no restrictions: [Login] [Register]

Message:


 
 

[More Options] [New Topic]
Moderated by: Phobetius, Zeroextra, - FS -, Admins, Superusers [All moderators]
The Lounge Forums ©Silicon.dk ApS 2012 - Privacy Policy - Disclaimer - FAQ - Contact